خانواده ایرانی

خانواده ایرانی

شادابی و طراوت برای خانواده ایرانی
خانواده ایرانی

خانواده ایرانی

شادابی و طراوت برای خانواده ایرانی

خروج گلوله از دهانه تانک

خروج گلوله از دهانه تانک که توسط یک دوربین سرعت بالا (High-Speed Camera) فیلمبرداری شده است. دوربین های سرعت بالا می توانند تا 1000 فریم در ثانیه عکسبرداری کنند. سپس فیلم تهیه شده با سرعت 24 فریم در ثانیه نمایش داده می شود تا حرکت بسیار سریع اجسام پرسرعت قابل مشاهده باشد (تا بارگذاری کامل فریم های این تصویر متحرک صبر کنید).

درک معنای واقعی توکل به خدا

نفوذ اراده و رسیدن به مقصود در عالم ماده نیازمند یک سلسله اسباب و عوامل طبیعی و یک سلسله عوامل روحی و نفسانی است.

قرآن مجید در موارد مختلف و متعددی توکل بر خدا را از ویژگی های افراد با ایمان می داند و می فرماید: "وعلی الله فتوکلوا ان کنتم مومنین" برخدا توکل کنید اگر ایمان دارید (سوره مائده ، 23).

در تفسیر المیزان استاد علامه طباطبایی در تعریف توکل آورده است:

ادامه مطلب ...

نحوه پاک کردن انواع لکه ها

نحوه پاک کردن لکه های کاشی

برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید:


آمونیاک: نصف فنجان
سرکه سفید: نصف فنجان
جوش شیرین: یک چهارم فنجان
آب گرم: حدود چهار لیتر


در صورتی که کاشی ها خیلی کثیف شده اند مقداری جوش شیرین را با وایتکس مخلوط کرده و خمیری را که به دست می آید با استفاده از یک برس یا اسکاچ روی کاشی ها بمالید و پس از چند دقیقه آبکش کنید.
 

ادامه مطلب ...

نوشیدنی‌های قاتل دندان

این روز‌ها مصرف نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی زا در بین جوانان و نوجوانان بسیار رایج شده است. اغلب این افراد تصور می‌کنند که این نوشیدنی‌ها ترکیبات سالمتری بوده، توانایی جسمی را افزایش داده و به تناسب اندام کمک می‌کنند.

متاسفانه نوشابه‌های ورزشی و انرژی‌زا برای سلامت دندان‌ها مضر هستند. اسیدیته بالا در این نوشیدنی‌ها موجب آسیب رساندن به مینای دندان‌ها می‌شود.

ادامه مطلب ...

سیگاری‌ های محترم سبزیجات بخورید

http://www.tabletmobile.ir/

همه ما در مورد زیان‌های سیگار و اثر سوئی که بر ارگان‏های بدن می‏گذارد، آگاه هستیم. می‏دانیم که مصرف دخانیات عمر را کوتاه می‏کند اما بسیاری از افراد تجربه حداقل یک‌ بار مصرف سیگار یا بدتر از آن قلیان را در طول زندگی خود دارند.

ادامه مطلب ...

چگونه از پوست خود در هوای آلوده مراقبت کنیم؟

هیچ راهی برای اجتناب از آلاینده‌های آب و هوا و اثرات مضر آنها بر پوست وجود ندارد.

http://www.tabletmobile.ir/

این روزها بیشتر خانم‌ها وقتی صورت‌شان را با مواد پاک‌کننده آرایش یا کرم پاک می‌کنند لایه کاملا سیاهی از روی پوست برداشته شده و به روی دستمال کاغذی و یا پنبه می‌چسبد. این نشان می‌دهد که دوده و آلودگی هوا روی پوست می‌نشیند و در زیبایی افراد اختلال ایجاد می‌کند. این را می‌توان در پوست افرادی که در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا زندگی می‌کنند به وضوح دید. این افراد غالبا پوستی شفاف و سالم دارند.

با دکتر عباس راثی، متخصص پوست و مو و زیبایی، رییس بخش پوست بیمارستان حضرت رسول و عضو هیات علمی دانشگاه درباره اثرات آلودگی هوا برسلامت پوست به گفتگو نشسته‌ایم و ایشان توصیه‌های جالبی برای حفظ سلامت و شادابی پوست در هوای آلوده دارند.

ادامه مطلب ...

حدیث محبت

 

http://www.tabletmobile.ir/

 

الإمامُ الصادقِ علیه السلام: حُـبُّ أولِیـاءِاللّه ِ وَالوِلایَةُ لَهُـم واجِبَةُ، وَالْبَرائةُ مِنْ أعدائِهِم واجبةٌ . 

امام صادق علیه السلام فرمود: دوستى و محبّت اولیاى خدا و ولایت آنان واجب است و بیزارى از دشمنان آنان نیز لازم است.